دوشنبه، بهمن ۵

چند ايده جالب براي تزيين







۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام سی سی جون من بندرت جایی نظر میدم ولی این کارا رو خیلی دوست داشتم امیدوارم تو کارات موفق باشی.

سارا گفت...

سلام خسته نباشي و ممنون از اين همه دستوراي خوشمزه.
من كه هفته اي يه بار چيكن بريان درست مي كنم هم من هم محمد خوشمون اومده امروزم مي خوام برم رولت خرما رو درست كنم.

واقعا خيلي هنرمندي.

سپيده گفت...

سارا جون ، خوشحالم که از چکين بريان خوشت اومده . من عاشقشم. يعني از ادويه خيلي خوشم مياد مخصوصاً ادويه کاري.

هنگامه گفت...

سلام
ممنون خیلی نازند. من اگر اجازه بدید می خواستم لینکتان کنم.
به وبلاگ خشک و خالی من هم سر بزنید خوشحال می شوم.

میشا گفت...

وای سپیده جون من عاشق اون موشها شدم.خوکه هم خیلی جالبه.دستت درد نکنه.تا الان اینا رو توی وب گردیهام ندیده بودم. ماچ

سپيده گفت...

ميشا جون شما هميشه به من لطف داري. اون خوک ها رو هم ميتوني با تخم مرغ و هم با سيب زميني درست کني . البته بهت توي يه پست ديگه ميگم که چيکار کني تا سيب زميني زود سياه نشه .